میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در سایه تفاهم و همدلی در کیش

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از تفاهم و همدلی ایجاد شده میان تمام ارگان‌های مختلف در جزیره کیش بر لزوم ارائه خدمات ایده آل به مسافران نوروزی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 20 February 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، عزت اله محمدی در نخستین جلسه ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ با بخش‌های دریانوردی این منطقه در خصوص هم افزایی و تلاش‌های مضاعف بر تسهیل خدمات دریایی به گردشگران در حوزه‌های مختلف بنادر کیش، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با بهره گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده و تامین تجهیزات هوشمند با رویکردی ویژه جهت ارتقاء سطح ایمنی و خدمات مطلوب گردشگری به مسافران نوروزی، باید گام برداریم تا ثبت روز‌های به یادماندنی در دفتر خاطرات مسافران بار دیگر تکرار شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به سال گذشته؛ سالی که همراه با موفقیت در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی حداکثری مسافران را به دنبال داشت اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته با تفاهم و همدلی که میان بنادر کیش و گمرک ایجاد شده بود موفق شدیم در ایام نوروز به تعداد ۶ هزار خوردو سواری و بیش از ۲۴ هزار نفر مسافر در یک روز خدمات مطلوب گردشگری ارائه دهیم.

وی، خاطر نشان کرد: امسال نیز به طور حتم شیوه ارائه خدمات هر بهتر و رضایتبخش به عموم مسافرانی که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می‌کنند در اولویت کاری خود قرار دادیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو را خبر مسرت بخشی برای شروع سالی پر برکت عنوان کرد و بیان داشت: برای حفظ شان این ماه مبارک الزامات فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

عزت اله محمدی با بیان این که تدابیر لازم برای پذیرش مسافران و خودرو‌های سواری با هدف هموار سازی ترافیک شهری در بندر چارک اندیشیده شده، افزود: فعال شده شماره تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸-۰۷۶ سامانه پاسخگویی به مسافران و راه اندازی سیستم‌های نوبت دهی پلاک خوان گامی به سوی جلب رضایتمندی گردشگران با ارائه خدمات ایده آل است.

محمدی از افزایش شناور‌های “لندینگ کراف مسافری” در مسیر‌های منتهی به جزیره کیش در ایام نوروزی سال ۱۴۰۳ خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات ۲۴ ساعته مستلزم گزینش و به کارگیری نیرو‌های توانمند است و باید این مهم مورد توجه دست اندرکارن مربوطه قرار گیرد.

وی ایمنی و امنیت را دو مولفه اصلی در حوزه حمل و نقل دریایی عنوان کرد و گفت: با هم اندیشی هر چه بهتر با بخش‌های مختلف و اجرایی شدن برنامه‌های مدون شاهد ارائه خدمات شایسته و پربار‌تر از سال گذشته به گردشگران نوروزی خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست که با حضور روسا و نمایندگان حوزه‌های مختلف توسعه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، پایگاه دریابانی کیش، یگان حفاظت شیلات، اداره بنادر و دریانوردی و برخی شرکت‌های فعال در حوزه کشتیرانی بعد از ظهر دوشنبه ۳۰ بهمن در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد؛ موضوعاتی مانند “نظارت دقیق بر رعایت نکات ایمنی هنگام تردد مسافران به شناورها، تردد شناور‌ها به اسکله، راه اندازی سیستم اطلاع رسانی توسط شبکه‌های سراسری، تامین نیروی انسانی، مدیریت صحیح اجهت جلوگیری از ازدحام مسافران در بندرچارک، حضور ناظران قبل و بعد از حرکت در اسکله بندرگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت شرایط جوی” مورد بحث و گفتمان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار