امام جمعه کیش گفت: انتخابات جلوه مردم‌سالاری دینی و شکوه همدلی و سربلندی کشور است.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳ 29 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه، انتخابات را مهمترین مسئله کشور برشمرد و گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه انتخابات، تکمیل‌کننده حماسه بدرقه رئیس‌جمهور شهید و همراهانش است.

امام جمعه کیش حضور پرشور مردم در انتخابات را پیامی روشن برای دوستان و دشمنان ایران اسلامی برشمرد و گفت: این انتخابات اگر باشکوه برگزار شود، انتخابات پر دستاوردی ا‌ست.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز انتخاب اصلح را مهم و حساس برشمرد و افزود: انتخاب شایسته، نیاز به شاخص و ملاک دارد و یکی از مهمترین آن‌ها انتخاب فردی است که بیشترین شباهت را به رئیس جمهور شهید داشته باشد و بتواند راه او را ادامه دهد.

او با اشاره به اینکه تصمیم امروز مردم، آینده کشور را برای چهار سال آینده رقم می‌زند، گفت: بی‌توجهی به انتخابات، به کشور و آینده مردم لطمه می‌زند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز شرکت در انتخابات را وظیفه دینی، شرعی، ملّی و اجتماعی برشمرد و افزود: مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر ثابت می‌کنند پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه رئیس‌جمهور دولت چهاردهم، همانند شهید رئیسی باید مظهر شعار‌های انقلاب اسلامی باشد افزود: ایمان، ولایت مداری، تلاش و پشتکار، مردمی بودن و توانمندی در مدیریت کشور از شاخصه‌های نامزد اصلح است.

امام جمعه کیش افزود: رئیس‌جمهور منتخب، فردا رئیس‌جمهور همه ملّت ایران است و مکلّف به تبعیّت از قانون و همراهی با منتخب مردم هستیم.

او با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملّی، از دستگاه‌های و نهاد‌های دولتی و انتظامی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز تشکر کرد.

امام جمعه کیش، به ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری ششم تا دوازدهم تیر به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: حقوق بشر آمریکایی را می‌توان در سه سطح حقوق بشر آمریکایی در داخل خاک آمریکا، منطقه و جهان تقسیم کرد.

او با اشاره به اقدامات خصمانهء ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا گفت: قتل‌عام و کوچ اجباری میلیون‌ها سرخپوست، رعایت نکردن حقوق مهاجران و تبعیض نژادی، از مصادیق نقضِ حقوق بشر در خاک آمریکا است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه آمریکا در هفتاد و پنج سال گذشته به بیش از صد کشور جهان حملهء نظامی کرده است، افزود: اگر ایران اسلامی مقابل آمریکا ایستاده است و اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز آمریکا را بزرگترین دشمن کشور می‌داند، به دلیل جنایت‌های فراوان آمریکایی‌ها در جریان به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با گرامیداشت چهلمین روز از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، خدمت، تلاش و مردمی بودن را از بارزترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید برشمرد.

/خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار