مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر خدمات رسانی هرچه مطلوب‌تر به همه ذینفعان و فعالان عرصه تجارت تاکید کرد و خواستار طراحی و اجرای برنامه‌های جدید در چارچوب تسهیل و توسعه تجارت شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ 29 May 2024

به گزارش تابناک جزیره، رحیم سرهنگی عصر سه شنبه ۸ خرداد با حضور در بندر کیش، آخرین وضعیت نحوه ترخیص کالا‌ها را مورد بررسی قرار داد و ضمن تشکر از اقدامات ارزشمندی که به مدد روحیه جهادی همکاران، عملیاتی شد، تصمیمات مهمی را جهت تسهیل و تسریع اصلاح روند‌ها و تعالی سامانه گمرکی ابلاغ کرد.

سرهنگی در این بازدید بر اصلاح فرآیند‌های اداری، شناسایی موانع و آموزش کارکنان تاکید کرد و خواستار تسهیل در خدمات رسانی به سرمایه گذاران شد.

لازم به ذکر است نشان برتر حوزه اقتصادی که از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد کیش اعطا شده است، نشان دهنده انجام امور گمرکی و صادرات در جزیره کیش با کمترین تشریفات گمرکی است.

گفتنی است در این بازدید وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، محمد عبدالهی دستیار ویژه و رئیس دفتر مدیرعامل و سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار