در نخستین روز همایش دوروزه "گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی"، راهکار‌های توسعه فعالیت کسب وکار‌های خرد وخانگی بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ 11 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، درنخستین روز این همایش سرپرست معاونت بازاریابی وتبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روند رو به شد فعالیت درحوزه صنایع دستی درجزیره کیش گفت: ظرفیت‌های منطقه آزاد بودن از یک سو و حضور اقوام مختلف کشور در جزیره کیش از سوی دیگر، مزیت‌هایی است که درحوزه صنایع دستی می‌تواند زیرساخت‌های مناسبی برای رشد وپیشرفت تولید وعرضه صنایع دستی باشد.

قاسمی نیا افزود: در این همایش تلاش کردیم فعالان حوزه صنایع دستی درجزیره کیش با روش‌های طراحی مدل اقتصادی و تدوین نقشه راه گامی فراتر از فعالیت درسطح محلی بردارند و از ظرفیت‌های جزیره کیش برای توسعه کسب وکار خود استفاده کنند.

درادامه این همایش دکتر علی قنبرزاده دبیر و معاون کارگروه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی سازمان اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و دکتر مهدی سخدری، عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی درخصوص فعالیت‌های حوزه صنفی، جامعه تخصصی صنایع دستی و کسب و کار‌های خرد وخانگی مطالب ارزشمندی ارائه کردند.

اجرای گروه موسیقی سنتی از دیگر بخش‌های این همایش دور روزه است که سه شنبه ۲۲ خرداد نیز از ساعت ۱۷ و سی دقیقه تا ۲۱ در سالن ابن سینای مرکز همایش‌های بین المللی کیش میزبان هنرمندان وفعالان حوزه صنایع دستی است.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاه صنایع دستی مهنورا تا ٢٥ خرداد با ١٥ درصد تخفیف پذیرای علاقمندان است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار