معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری پویش مردمی "مردان خستگی ناپذیر" همزمان با هفتمین روز پس از شهادت آیت الله رئیسی در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ 29 May 2024

به گزارش تابناک جزیره، سید علیرضا فاطمیان پور از اجرای این پویش با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و به همت فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد و گفت: پس از شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه که در حین خدمت به مردم به وقوع پیوست، و در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در اطلاق عنوان "خادم ملت" به ریاست جمهوری توسط معظم له، پویش مردمی در گرامیداشت یاد و خاطره تمام خادمان مردم ایران که جانشان را در راه خدمت به وطن از دست داده و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند در نظر گرفته شد.

فاطمیان پور با تشریح ضوابط شرکت در این پویش بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند عکسی از شهدای خدمت به ویژه شهید رییسی، شهید سلیمانی، شهید امیرعبدالهیان، شهید رجایی، شهید بهشتی، امام خمینی (ره) و شهید باهنر را همراه با یک دل نوشته از زبان خود با هشتگ #مردان ـ خستگی ـ ناپذیر در فضای مجازی منتشر کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: پس از بررسی برترین دل‌نوشته‌های منتشر شده در فضای مجازی در قالب تبلیغ محیطی چاپ و در سطح جزیره نصب خواهد شد.

گفتنی است، در بخش مهمی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی آمده است"رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثه تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد. " برهمین اساس در خلاصه معرفی پویش مردان خستگی‌ناپذیر آمده است: "شما هم مردان خدمتگزار ایران را با هشتگ مردان ـ خستگی ـ ناپذیر" در صفحات مجازی خود توصیف کنید.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار