با پیگیری‌های سازمان و همراهی ستاد اجرائی فرمان امام (ره):برای تنظیم سند ۵ میلیون متر مربع از اراضی جزیره کیش توافق نهایی حاصل شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ 10 June 2024

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با امضاء توافق نهایی بین رحیم سرهنگی مدیرعامل این سازمان و پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، طرفین بر حل مشکلات ده ساله حقوقی مربوط به ۵ میلیون مترمربع از اراضی واقع در پلاک ۷۱۳ ثبتی کیش تاکید کردند.

با امضاء این توافق نامه شرایط برای صدور اسناد مالکیت رسمی تمامی املاک واقع در محدوده مذکور فراهم گردید و اسناد مالکیت تعداد زیادی از سرمایه گذاران و کیشوندان مرتبط با این مساله رفع معارض شد، همچنین پس از سال‌ها انتظار مالکیت کیش الیت (کاخ سابق) به سازمان منطقه آزاد کیش منتقل شد. این در حالی است که اگر حمایت تمام قد پرویز فتاح در کنار پیگیری‌های مستمر و مکرر سازمان منطقه آزاد (از گذشته تا کنون) نبود مطمئنا این اتفاق مبارک رقم نمی‌خورد.

با ابلاغ این توافق نامه این سازمان مجاز شد نسبت به هر گونه تملک مالکانه از جمله ساماندهی، مرمت یا جذب سرمایه گذاری اقدام کند. از این رو تمهیدات لازم برای آبادانی و رونق کیش الیت (کاخ سابق) از طریق جذب سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به حجم پرونده‌های قضایی با تشکیل کارگروه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و همکاری و هم افزایی با طرفین دعوی و نیز تعامل، همکاری و کمک نهاد‌های نظارتی، صیانتی و قوه قضائیه نسبت به تعیین تکلیف و حل مشکلات موجود در حوزه حقوقی اقدام کرده است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار