کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده، با شدت گرفتن باد‌های ۱۲۰ روزه، افزایش محسوس دما بین ۳ تا ۵ درجه در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ 30 May 2024

به گزارش تابناک جزیره، مرضیه سی سی پور گفت: امروز آسمان استان صاف گاه کمی ابری، در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی همراه با کاهش موقتی دید افقی و در روز غبار محلی پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دریا از صبح تا ظهر نسبتا آرام و در بعدازظهر با افزایش باد‌های سطحی جنوب غربی در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم پیش بینی می‌شود.

سی سی پور افزود: فردا تا دوشنبه ۱۴ خرداد در بعدازظهر و اوایل شب مناطق دریایی استان با افزایش باد جنوب غربی تا شمال غربی متلاطم خواهد شد و توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی برای تردد ایمن احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز تا شنبه ۱۲ خرداد با شدت گرفتن باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، در برخی از مناطق شرقی استان افزایش باد با احتمال گردوخاک دور از انتظار نیست.

سی سی پور گفت: رسیدن دمای بیشینه به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس در شهرستان‌های پارسیان، بستک، میناب، رودان و برخی نقاط مرکزی و شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در این مدت از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در ساعات گرم روز و تردد غیر ضرور از حوالی ظهر تا غروب آفتاب خودداری شود.

سی سی پور گفت: در مصرف آب و برق بویژه در ساعات اوج مصرف آن، صرفه جویی شود و نسبت به پاکسازی باغ‌ها از علف‌های خشک اقدام شود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار