فرمانده ناحیه سپاه کیش با اشاره به پیش رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسانه‌ها از تمامی ظرفیت‌ خود برای آگاهی بخشی به جامعه جهت حضور پر شور در پای صندوق‌های رای بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 27 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، سرهنگ محمد میرزاده روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه امروز رسانه به یکی از حوزه‌های حساس و تاثیرگذار در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: رسانه‌ها با امید آفرینی و آگاهی بخشی به جامعه باید به رسالت خود در افزایش مشارکت انتخاباتی عمل کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران همواره با حضور پر شور در انتخابات نشان دادند که به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی پایبند هستند و قطع یقین با حماسه آفرینی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز تمامی توطئه‌های دشمنان را برای تضعیف نظام اسلامی نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده ناحیه سپاه کیش، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ عنوان کرد و افزود: باید از هرفرصتی برای اقتدار ایران اسلامی در عرصه ملی و بین المللی استفاده کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل برای کمک به برگزاری یک انتخابات پرشور و منظم در جزیره کیش، گفت: مردم ایران با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان خواهند داد که نسبت به آینده خود بی تفاوت نیستند.

 چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای ساعت هشت صبح فردا /جمعه/، هشتم تیر ماه همزمان با سراسر کشور در کیش نیز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار