پس از یک ماه بندگی و روزه داری، روزه داران جزیره کیش نماز عید فطر را در مصلای بزرگ جزیره کیش،‌در صفوفی متحد و منظم و به امامت حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش اقامه کردند.
کد خبر: ۶۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 18 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از کیش پرس، مومنان و روزه داران جزیره کیش پس از یک ماه بندگی و عبادت خالصانه به درگاه یگانه آفرینش نماز عید سعید فطر را به امامت حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در مصلای بزرگ جزیره کیش به قد قامت عشق اقامه کردند.

  پس از اقامه نماز عید، حجت الاسلام علیدادی در خطبه های نماز عید فطر با یادآوری سال همدلی و همزبانی ملت و دولت گفت: امسال سالی است که دولت و ملت در کنار یکدیگر و با همت دولتمردان ماموریت های بزرگی را به انجام رساندند.

  وی افزود: به فضل خدا در این سال همدلی با درایت، حمایت و تدبیر مسئولان نظام  از بخش عمده ای از پیچ های خطرناک در این مقطع تاریخی حساسی که پیش روی نظام اسلامی است عبور کرده ایم اما همچنان در پایان راه هستیم و هنوز هم گذرهای سختی وجود دارد که باید از آن عبور کنیم.

  خطیب جمعه کیش تاکید کرد: آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر شاهد آن بوده، حضور 6 ابر قدرت جهان بر سر میز مذاکره با ایران است که این راه یک شبه طی نشده است و ما در 8 سال دفاع مقدس در مقابل جهان ایستادگی کردیم و به فضل خدا از میدان رزم با پیروزی و سربلندی خارج شدیم و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن واگذار نکردیم.

  وی با اشاره به حکومت هایی که در جنگ ها مختلف طی سالیان گذشته بخش هایی از خاک ایران را به دشمنان واگذار کرده بودند تصریح کرد: در زمان جمهوری اسلامی ایران با اراده قوی و پولادین مردم و رهبری به حق و شایسته امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ما توانستیم بدون واگذاری حتی یک وجب از خاک خود شاهد پیروزی را در آغوش بگیریم در حالیکه در رژیم منحوس پهلوی بحرین و بخشی از مرزهای ایران را از دست دادیم.

  امام جمعه کیش توان بازدارندگی نیروهای مسلح ایران را یکی از عوامل مهمی برشمرد که دشمنان با آگاهی از آن پای میز مذاکره حضور یافته اند و متذکر شد: توان دفاعی بازدارنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که 6 ابر قدرت جهان را به پای میز مذاکره کشانده است و الا گزینه های روی میز آن ها مذاکره نبود و آنها اگر می دانستند نیروهای مسلح و توان دفاعی کشور ما ضعیف است پای میز مذاکره با ما نمی نشستند و از موضع قدرت با ما سخن می گفتند.

  وی تاکید کرد: اگر قدرت بازدارندگی دفاعی ما نبود آن ها با تهدید و ارعاب و جنگ ما را وادار می کردند به آنچه می خواهند تن در دهیم.

  حجت الاسلام علیدادی با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: بدون شک تیم مذاکره کننده ما قوی، امانتدار وفداکار در صحنه حضور پیدا کرد و 12 سال مذاکره و دفاع از حقوق هسته ای و غیرت و عزت ایران اسلامی را به نتیجه رساند و این رویداد بزرگ باید در افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

  وی با تاکید بر اینکه مفاد توافق نامه برای بررسی به پایتخت 7 کشور شرکت کننده در مذاکره ارسال شده است خاطر نشان کرد: کار هنوز تمام نشده است باید مراقب بود زیرا طرف های مذاکره عهد شکن هستند و ممکن است بخواهند دبه کنند. باید خود را برای یک دفاع جانانه از حقوق خود آماده کنیم.

  نماز عید فطر باحضور هزاران نفری مردم مومن و مسلمان جزیره کیش در مصلای بزرگ کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی برگزار شد.

 

14

1

2

4

10

19

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار