مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت‌نام دهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 02 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، محمد سلیمی طی نشستی خبری با بیان اینکه ثبت نام از تعاونی‌های علاقه‌مند به شرکت در جشنواره آغاز شده و تا 31خرداد ماه ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: این جشنواره همزمان با هفته تعاون در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سراسر کشور، دهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر را در شهریورماه سال جاری با هدف معرفی توانمندی‌های بالقوه و نقش‌های متعدد اقتصادی و اجتماعی تعاونی‌ها و تشویق تعاونگران برتر در پنج محور برگزار می‌کند.

به گفته وی، این جشنواره با ایجاد تغییراتی نسبت به سنوات گذشته در پنج محور شامل محور اقتصادی – مالی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، صادرات و ارزآوری، توسعه منطقه‌ای و محور توانمندسازی و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار امیدواری کرد که انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی، توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون را به تصویر می‌کشد، بتواند در راستای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاون مؤثر واقع شده و با بیان فرصت‌های موجود در این بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند را فراهم آورد.

 سلیمی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در دهمین جشنواره تعاونی‌های برتر می‌توانند تا تاریخ 31/3/94 جهت ثبت نام الکترونیکی به نشانی www.taavonibartar.ir مراجعه کنند و پس از دریافت فرم‌های مربوطه نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و به همراه مستندات تا تاریخ مذکور به ادارات تعاون شهرستان‌های محل فعالیت تحویل نمایند.




منبع: روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاع اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار