مدیرکل و دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان از وجود دو هزار و 500 کلاس فرسوده و تخریبی نیز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 03 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، علی کرمپور در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش هرمزگان، با ارائه گزارشی از روند مصوبات جلسه گذشته شورا، خواستار همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سال‌جاری شد.
 
وی افزود: آموزش و پرورش هرمزگان با نگرش برنامه‌محور و تحول‌گرا و استفاده از همه ظرفیت‌ها به توسعه مطلوب می‌اندیشد و در این مسیر نیازمند توجه و نگاه ویژه است.
 
این مسئول با اشاره به مهمترین نیاز آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و تامین فضای آموزشی مورد نیاز اولویت جدی در مسیر برنامه‌های آموزش و پرورش است که هم‌اکنون آموزش و پرورش استان در این بخش با مشکلات جدی روبروست.
 
دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در همین راستا با اشاره به کمبود دو هزار و 800 کلاس درس در استان خاطرنشان کرد: علاوه بر این میزان کمبود، دو هزار و 500 کلاس نیز تخریبی و فرسوده هستند که هر آن امکان بروز حادثه می‌رود و موجب نگرانی جدی است.
 
 وی یادآور شد: اگر چه روند توسعه زیرساخت‌های آموزشی در سال‌های اخیر چشم‌انداز قابل توجهی دارد اما تا رسیدن به سطح مطلوب و مورد نیاز نیازمند حمایت همه‌جانبه هستیم چرا که بدون دستیابی به این مهم اصل آموزش و پرورش با چالش مواجه است.
 
کرمپوردر پایان با قدردانی از استاندار هرمزگان در جایگاه رئیس شورای آموزش و پرورش استان، اظهار امیدواری کرد در سایه هم‌افزایی، تعامل و همکاری همه‌جانبه شاهد کارآمدی آموزش و پرورش استان در مسیر توسعه بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار