مدیرکل آموزش و پرورش استان از ارزیابی عملکرد شورای آموزش و پرورش خبرداد و گفت:شوراهای آموزش و پرورش شهرستانهای بندرعباس، حاجی آباد و میناب با بیشترین امتیاز صاحب رتبهای اول تا سوم عملکردی شدند و شوراهای آموزش و پرورش شهرستانهای جاسک و قشم نیز نسبت به سال گذشته خود دارای بیشترین میزان رشد بوده اند.
کد خبر: ۶۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 30 July 2015
به گزارش تابناک، علی کرمپور در گردهمایی فرمانداران،بخشداران و روسای آموزش و پرورش سراسر هرمزگان با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش یکی از مصادیق بارز مشارکت و همگرایی مردم است،اظهارداشت: این بستر به عنوان یک خاستگاه برای سیاستگذاری امور آموزش و پرورش در همه ابعاد است که می کوشد با جلب و جذب مشارکتهای مردمی و با استفاده از ظرفیت های فرابخشی، در رفع چالش ها ی آموزش و پرورش عمل نماید.
 
وی افزود: توسعه مشارکت های جمعی از جمله راهبردهای وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است که بهترین بستر آن نیز شورای آموزش و پرورش است.
 
کرمپوردر ادامه با اشاره به جزییات پروژه مهر و اقدامات انجام شده درسطح ادارات آموزش و پرورش نواحی، شهرستانها و مناطق استان هرمزگان، ابرازداشت: پروژه مهر با هدف احصاء و رصد مشکلات فراروی سال تحصیلی جدید،در همه زمینه ها تلاش دارد بهترین شرایط را برای شروع سال تحصیلی فراهم کند که خوشبختانه در استان هرمزگان این روند با نگرشی مبتنی بر هدف و برنامه به خوبی دنبال می شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در همین راستا به فعالیت کمیته های پنجگانه پروژه مهر اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم چشم انداز روشنی ازمشکلات پیش رو داشته باشیم با برنامه ریزی مسنجم و فعالیت شبانه روزی در قالب کمیته های پروژه مهر با برگزاری 58جلسه تاکنون ، همه چالش ها و نارساییها به دقت در متن برنامه اجرایی قرار دارد که خوشبختانه و با همکاری و همراهی مثال زدنی فرمانداران در شهرستانها و راهبری عالی رییس شورای آموزش و پرورش در مرکز استان، این مهم به خوبی در حال مدیریت است.
 
کرمپور در همین راستا از همراهی ویژه نماینده عالی دولت ، اعضای شورای آموزش و پرورش،فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی ، ائمه جمعه و خیرین نیکوکارقدردانی کرد و گفـت:خوشبختانه فضای همدلی در استان هرمزگان اجرای برنامه های نظام تعلیم و تربیت را با پشتوانه محکمی همراه کرده است که قطعا آثار و برکات این اتحاد و یکدلی در رشد و بالندگی شاخص های آموزش و پرورش موثرمتجلی خواهد بود .
 
وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات در حوزه زیرساختی اظهار امیدواری کرد:در سایه توجه ویژه نماینده عالی دولت در جایگاه رییس شورای آموزش و پرورش استان، شاهد تسریع در تامین اعتبارت این بخش باشیم. به گفته وی، از دیگر چالش های آموزش وپرورش کمبود سه هزار نیروی آموزشی است که البته با برنامه ریزی و تلاش بیشترو همچنین کار دقیق کارشناسی هیچ کلاسی بدون معلم نخواهدماند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در فراز دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان هرمزگان در سال 93بیان داشت:سال گذشته فعالیت 22شورای استان، شهرستان و منطقه در استان، در مجموع یکهزار و 153مصوبه داشته است که 87درصدآن اجرایی شده است.
 
کرمپور افزود:حاصل عملکرد کارگروه های تخصصی شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان هرمزگان نیز ارجاع 669 مصوبه به شوراها بوده است که نشان از رویکردتخصصی در امر مصوبات شوراهای آموزش و پرورش است.
 
در این گردهمایی که به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد ،فرمانداران شهرستانهای بندرعباس، حاجی آباد، میناب و جاسک به ارائه گزارش پرداختند و درخاتمه از شوراهای برتر و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش استان با اهدای لوح تقدیر ازسوی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش،تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار