فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه کيش در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت روز پاسدار تعدادي از پاسداران پس از حضور منسجم در نماز جمعه ، با امام جمعه کيش ديدار مي کنند.

سرهنگ صنعتکاران افزود: ديدار با خانواده جانبازان ،غبار روبي مزار شهداي گمنام ،، بزرگداشت شهداي عمليات بيت المقدس ، جشن ميلاد حضرت امام سجاد عليه السلام ، نشست حلقه هاي صالحين و برگزاري مسابقه فرهنگي به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از ديگر برنامه هايي است که در اين هفته اجرا مي شود.

وي گفت: همزمان با سالروز ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حدود يکصد و پنجاه نفر از ساکنان کيش به حرم مطهر حضرت امام خميني اعزام مي شوند.

سرهنگ صنعتکاران با بيان اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به منظور حفاظت از ارزشها تشکيل شده اظهار داشت:پاسداران براي دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب ، هيچ حد و مرزي نمي شناسند و هر جا که نظام و ارزشها به خطر بيفتد آماده جانفشاني هستند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه کيش در ادامه افزود: سپاه پاسداران به ابزار و تجهيزات متکي نيست و روح معنويتي که در سپاه پاسداران جريان دارد موجب شده که راه گذشته را با قدرت و قاطعيت ادامه دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به آسيبهاي ماهواره ها اشاره کرد و گفت: شبکه هاي ماهواره اي به منظور هدف قرار دادن خانواده ها راه اندازي شده و در برخي از کشورهاي اسلامي موفق بوده است اما اگر مردم ما به آسيبهاي ماهواره ها پي ببرند به دنبال آن نخواهند رفت.

سرهنگ صنعتکاران گفت: تجربه چند دهه انقلاب اسلامي ثابت کرده که هر گاه کارها به مردم سپرده شده و مردم آگاه شده اند بهترين و موثرترين تصميم ها را گرفته اند.