وزارت حمل و نقل روسیه از لغو محدودیت‌های هوایی بین شهرهای مختلف این کشور و تاجیکستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 05 April 2018

به گزارش تابناک : وزارت حمل و نقل روسیه از لغو محدودیت‌های هوایی بین شهرهای مختلف این کشور و تاجیکستان خبر داد.

تمام محدودیت‌های پیشین میان 2 کشور به طور کامل حذف و پرواز هواپیماهای شرکت‌های هوایی تاجیکستان و روسیه در چارچوب برنامه زمستانه برای سال‌های 2017-2018 تعیین شده است.

علاوه بر این از تابستان سال جاری 4 مسیر دیگر از جمله «پرم-دوشنبه»، «ژوکاوسکی –کولاب»، «چلیابینسک-خجند» و «کراسنودار-خجند» به خطوط هوایی 2 کشور اضافه می‌شوند.

هیات‌های تاجیک و روس همچنین در خصوص اقدامات مشترک در زمینه توسعه ارتباطات هوایی میان تاجیکستان و روسیه به توافق رسیدند.

وزارت حمل و نقل روسیه در گزارش خود عنوان کرد که محدودیت‌هایی که قبلا از سوی نهاد دولتی این کشور علیه شرکت‌های هوایی تاجیکستان اعلام شده بودند، اعمال نخواهند شد.

این اقدام در حالی صورت گرفت که مقامات هواپیمایی روسیه در نامه‌ای به همتایان تاجیک خود اعلام کرده بود که از 5 آوریل سال جاری پرواز شرکت‌های تاجیکی «سامان ایر» و «تاجیر ایر» در مسیرهای «دوشنبه-مسکو»، «دوشنبه-ناواسیبیرسک» و «خجند-ناواسیبیرسک» را لغو خواهند کرد.

پیش از این نیز شرکت هوایی «اورالسکی آوئیالینی» روسیه برای انجام پرواز «پرم-دوشنبه»، «کراسنودار-خجند»، «چلیابیسک-دوشنبه»، و «ژوکاوسک-کولاب» از سوی مقامات ذیربط تاجیک پاسخ منفی دریافت کرده بود.

تاجیکستان نیز پرواز 5 شرکت روسیه از جمله «اورالسکی اویئالینی»، «یوت ایر»، «س7»، و «سیویرنی وتر» به سمت دوشنبه و خجند از روسیه را لغو کرد.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار