مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور احکام جداگانه ای مسعود کرباسچی را به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، محمدعلی داوریار را به سمت رییس موسسه آموزش عالی و علی فرمانی را به عنوان مدیر جذب سرمایه گذاری این سازمان منصوب کرد.
کد خبر: ۶۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸ 14 July 2015
به گزارش تابناک، حمیدرضا مومنی در آیین تودیع و معارفه مسوولان جدید این سازمان، گفت: انتصابات انجام شده در حوزه گردشگری، آموزش عالی و سرمایه گذرای براساس توانمندی افراد و با هدف چابک کردن سیستم صورت گرفته است.
 
وی از شایسته سالاری و برنامه ریزی به عنوان مهمترین راهکار اداره اصولی این سازمان در جهت تحقق اهداف ترسیم شده از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور خبر داد.
 
مومنی با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت های حوزه گردشگری این جزیره به خوبی استفاده نشده است، گفت: براساس نقشه راه باید حرکت نوینی در جهت سودآوری از این حوزه شکل گیرد.
 
وی توجه به مسایل اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را از وظایف مهم بخش اجتماعی معاونت فرهنگی سازمان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با ایجاد فرصت های خوب در زمینه ورزش و مطالعه شرایط مناسبی برای سلامت جامعه ایجاد شود.
 
وی همچنین خواستار حرکت مثبت موسسه آموزش عالی قشم برای تربیت نیروهای متخصص با ایجاد رشته های متناسب با نیاز در واحدهای صنعتی، اقتصادی و تجاری قشم و تبدیل این موسسه به دانشگاه شد.
 
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیریت جذب سرمایه گذاری نیز به عنوان یکی از مهمترین بخش های این سازمان می تواند با حرکت در مسیر نقشه راه در جذب سرمایه گذاران حقیقی با هدف تغییر اساسی در ساختار فعالیت های اقتصادی این منطقه تأثیر گذار باشد.
 
در پایان این آیین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدا لوح از تلاش های حجت الاسلام سیدمهدی موسوی اجاق معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، داود حسن آبادی رییس پیشین آموزش عالی و حسین اشرفی مدیر سابق سرمایه گذاری این سازمان تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار