هفتمین مراسم دانش آموحتگی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف پردیس کیش برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 23 May 2015
به گزارش تابناک و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم که با حضور مسئولان محلی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ۲۱۷ دانشجوی این دانشگاه مراسم دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه این دانشگاه در ایران، منطقه و جهان بر لزوم توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این دانشگاه تقویت بیش از پیش پژوهش‌های کاربردی است.

دکتر می‌رعمادی با بیان اینکه یکی از موفقیت‌های این دانشگاه استفاده از دانش آموختگان آن در حوزه‌های علمی و سازندگی است، افزود: از جمع بیش از هزار و ۳۰۰ دانش آموخته دکتری دانشگاه صنعتی شریف، بیش از ۷۰ درصد عضو هیئت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج از کشورند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش هم در این مراسم با تبریک این دانش آموختگی از دانشجویان خواست تا این فارغ التحصیلی را آغازی برای سازندگی و توسعه کشور قرار دهند.

مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر استفاده از نیروی جوانی برای توسعه کشور گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون توجه و به کارگیری جوانان مستعد و اعتماد به آنان در حوزه‌های مختلف علمی و سازندگی است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف پردیس کیش گفت: از ۲۱۷ دانشجوی این دانشگاه، در مقطع کار‌شناسی ۴۲ نفر و در مقطع کار‌شناسی ارشد ۱۷۵ نفر فارغ التحصیل شدند.

دکتر غفاری افزود: بیش از ۳۰ نفر امسال در دوره دکتری رشته‌های مکانیک، دریا، مواد، فناوری اطلاعات، هوا فضا و عمران دانشجو می‌پذیرد که موافقت جذب دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع را کسب کرده‌ایم و با دانشگاه‌های خارجی هم مذاکره کردیم تا در رشته‌های MBA، جهانگردی و توریست دوره‌های دکتری را برگزار کنیم.
 
پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف از سال ۱۳۸۲ در کیش در مقطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و از سال ۱۳۸۹در مقطع دکترا پذیرش دانشجو داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار