دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: موضوع تخصیص بودجه به فدراسیون‌ها برای برخی از روسای آنها روشن نبود که ما در مجمع امروز توضیحات کاملی را در این باره ارائه کردیم.
کد خبر: ۳۹۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 13 March 2017

به گزارش تابناک : شاهرخ شهنازی در پایان چهل و چهارمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چرا خبرنگاران اجازه ورود به این مجمع را نداشتند و فقط در چند دقیقه پایانی توانستند وارد شوند، اظهار داشت: ما هیچ موضوع پنهانی نداریم، مجمع امروز یک مجمع عادی بود که روال آن نیز از پیش تعیین شده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره انتخابات سال آینده کمیته ملی المپیک در مجمع امروز صحبتی شد، گفت: هیچ صحبتی در این باره صورت نگرفت و این موضوع در دستور جلسه نبود. 

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره شرایط بررسی اساسنامه این کمیته خاطرنشان کرد: کار اساسنامه در یک فضای تعاملی خوب بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به جلو می‌رود و حضور 2 معاون وزیر ورزش نیز به خاطر آن است که ابهامی وجود نداشته باشد. به هر حال موضوع اساسنامه قطعا تا پیش از برگزاری انتخابات حل و فصل خواهد شد. 

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای مجمع امروز اعتراضی به مسائل مختلف داشتند یا خیر، گفت: اعضای مجمع در خصوص تقسیم بودجه پیشنهاداتی داشتند و ما نیز روند تخصیص را به آنها توضیح دادیم. این موضوع برای برخی از آنها مشخص نبود و در واقع روشن شد.

وی در پایان افزود: شکل جدید اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک از زمان حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش فعال شده است و ما سعی کرده‌ایم به صورت تفاهمی حرکت کنیم تا سوءتفاهم‌های قبلی ایجاد نشود. 




منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار