مدیر نیروگاه تولید همزمان آب و برق قشم گفت : در اجرای این طرح تاکنون سه هزار و 500 متر مکعب آب توزیع شده است و بیش از پنج هزار متر مکعب دیگر در حال بارگیری به تانکرهای آبرسان است .
کد خبر: ۵۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 28 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، نیروگاه تولید همزمان آب و برق قشم (مپنا ) از دوم تیر امسال تولید آب شیرین را در قشم آغاز کرد که به علت شکستگی خطوط آب و فاضلاب روستایی، انتقال آب به روستاها و مخازن شبکه متوقف شد.

کرمی افزود: اکنون به رغم توزیع رایگان آب از طریق انتقال آن با تانکرها، بقیه تولید آب این شرکت نیز به دریا ریخته می شود تا مشکلی در انجام مراحل تولید آب ایجاد نشود.

مدیر نیروگاه تولید همزمان آب و برق قشم افزود: از ابتدای آبگیری تانکرها تاکنون 740 تانکر پنج متر مکعبی و 47 تانکر 30 متر مکعبی آب رایگان از این شرکت دریافت کرده اند.

کرمی گفت: امید است با برطرف کردن نقص در شبکه توزیع آب روستایی قشم، شاهد بهره مندی روستاییان از آب لوله کشی باشیم.

عمر شبکه آب و فاضلاب جزیره قشم بین 7 تا 10 سال است که تزریق نشدن آب به این شبکه در سال های گذشته علاوه بر مستهلک کردن لوله ها، عیب یابی مسیر لوله ها را نیز به تاخیر انداخته است.

مدیر نیروگاه تولید آب و برق قشم مپنا گفت:با تحویل گاز تصفیه شده پالایشگاه به این شرکت، می توان هر چه سریعتر و بهتر آب مورد نیاز روستا هارا تامین کرد.

تامین آب آشامیدنی روستاییان جزیره قشم یکی از مشکلات و دغدغه های دیرین این منطقه به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار