در عملیات اطفا حریق در هتل هرمز بندرعباس، یک آتش نشان که فرماندهی تیم مهار و کنترل آتش را بر عهده داشت، جان خود را از دست داد. برخی منابع از نجات جان 58 تن در عملیات نیروهای امداد و نجات از جمله 40 تبعه خارجی خبر می دهند.
کد خبر: ۶۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 31 July 2015
به گزارش تابناک، آتش سوزی بامداد امروز در هتل هرمز بندرعباس بزرگ ترین هتل 5 ستاره جنوب کشور جان یک تن را گرفت.
 
در عملیات اطفا حریق در هتل هرمز بندرعباس، یک آتش نشان که فرماندهی تیم مهار و کنترل آتش را بر عهده داشت، جان خود را از دست داد.
 
برکت جوذری آتش نشان فداکاری که در حین تخلیه مسافرین این هتل، در آتش و دود گرفتار شد و جان خود را از دست داده است.
 
گفته می شود در عملیات تیم های آتش نشانی در بامداد امروز در هتل هرمز، جان بیش از 58 نفر از مردم نجات داده شده است و البته شماری نیز مصدوم شده اند.
 
 آتش در اتاق 213 این هتل رخ می دهد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی خود را به این هتل می رسانند اما شدت آتش و دود به حدی بوده که بلافاصله عملیات تخلیه هتل در دستور کار قرار می گیرد در جریان عملیات امداد و نجات، یک آتش نشان جان خود را از دست می دهد.
 
 یک کارمند هتل نیز در اثر آتش سوزی مصدوم شد و به بیمارستان منتقل شده است.
 
 بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حوالی ساعت 2.45 بامداد روز جمعه اکیپ اورژانس به محل هتل هرمز اعزام شده است. در این حادثه یک آتش نشان جان خود را از دست داده و یک تن نیز بر اثر استشمام دود دچار ایست قلبی می شود که با عملیات احیا به حیات باز می گردد. 3 تن دیگر نیز که مصدوم شده بودند، مورد مداوا قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار